راز های شبکه های اجتماعی
راز های شبکه های اجتماعی
تاریخ امروز : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1404
  • صفحه ی نخست
  • انجمن
  • تماس با ما
  • نقشه سایت
  • لينك rss
  • ثبت نام
  • ورود
حمل و نقل چیست؟انواع حمل و نقل از نظر روش جابجایی
همه چیز باربری انلاین و حمل و نقل
باربری انلاین بارسی در تهران، مشهد، اصفهان
راز های شبکه های اجتماعی
راز های شبکه های اجتماعی
راز های شبکه های اجتماعی
راز های شبکه های اجتماعی
دوستان
مای ممبر
سلام ادز
ممبروان
بارسی
یاراپلاس
خرید ممبر تلگرام
سلام ادز
adsmember
پیوند ها
لیست تمام پیوند ها
چت باکس




captcha


دیگر موارد
آمار وب سایت

راز های شبکه های اجتماعی آمار مطالب

کل مطالب : 3
کل نظرات : 0

راز های شبکه های اجتماعی آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

راز های شبکه های اجتماعی کاربران آنلاین


راز های شبکه های اجتماعی آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 86
بازدید سال : 743
بازدید کلی : 4018
حمل و نقل چیست؟انواع حمل و نقل از نظر روش جابجایی
نوشته شده به دست خودم
راز های شبکه های اجتماعی

حمل و نقل و باربری کرمان اعلام بار بارسیابزاری برای جابجایی کالا ، اجناس و انسان ها محسوب می شود . عرف و قوانین و مقررات حمل کالا و حمل مسافران و کاربران حمل و نقل شهری دارای تفاوت های عمده ای هستند که در ادامه مقاله آنها را بررسی خواهیم کرد .
در پروسه حمل و نقل و باربری افغانستانانلاین بارسی و اعلام بارکرمان بارسی قوانین و روش های جابجایی کالا ، مجوزحمل و نقل کالا ، مدارک لازم و قوانین گمرکی و همچنین ابعاد ، جنس و وزن کالا بسیار مورد توجه هستند در حالی که در حمل و نقل و باربری انلاین و اعلام بار بارسی شخصی وعمومی طراحی وسیله نقلیه به منظور تعبیه استاندارد های لازم برای تعداد مسافران و میزان باری که حمل می کنند مورد بررسی و توجه قرار می گیرند .
راز های شبکه های اجتماعی
اگر پروسه حمل و نقل و باربری انلاین و اعلام بار کرمان بارسیمربوط به جابجایی شهروندان به صورت عمومی به منظور مسافرت های شهری ، بین شهری یا برون مرزی باشد به آن حمل و نقل و باربری انلاین و اعلام باربارسی عمومی گفته می شود . در این نوع خدمات، سفر به صورت اشتراکی توسط افرادی ناشناس بدون توافق قبلی انجام می‌شود . اگر حمل و نقل و باربری انلاین و اعلام بار بارسی با استفاده از وسایل نقلیه شخصی انجام شوند به تعبیری حمل و نقل شخصی نامیده می شود .

حمل و نقل و باربری انلاین و اعلام باربارسی عمومی مسافران به صور جاده ای ، هوایی ، ریلی و دریایی امکان پذیر است که با وسایل نقلیه ای چون تاکسی (اتومبیل سواری ) ، اتوبوس ، مترو و منوریل برای حمل و نقل شهری انجام می شود . در برخی از کشور ها نقل مکان مسافران در شهر با استفاده از قایق ها و کشتی های آبی نیز صورت می گیرد .
همچنین ماشین های سواری و اتوبوس ها ، قطار ، هواپیما و کشتی به منظور حمل ونقل بین شهری انجام می شوند . برای حمل و نقل مسافرانی که بین شهر های یک کشور مسافرت می کنند نیازی به مجوز عبور و مرور نخواهد بود .
در حمل و نقل برون مرزی ، مسافرانی که قصد مسافرت از نقطه ای در یک کشور به کشوری دیگر را دارند نیزاز وسایل نقلیه هوائی ، دریایی ، جاده ای و ریلی مانند هواپیما ، قطار ، اتوبوس و کشتی استفاده می شود . عبور و مرور در بین کشور ها به غیر از کشور های عضو اتحادیه اروپا نیازمند پاسپورت و مجوزعبور ( ویزا ) می باشد . البته با توجه به مقررات بین کشور ها اخذ ویزا برای نقل مکان بین کشور هایی مشخص ، لازم نخواهد بود . لازم به ذکر است برای سفرهای برون مرزی با اتومبیل شخصی ، مراجعه به گمرک و دریافت پلاک و گواهینامه ی بین المللی ضروری می باشد .

اولین سؤالی که در این کتاب برای شما پیش میآید این است که حمل و نقلو باربری انلاین و اعلام باربارسی چیست؟ حمل و نقل به معنی جابهجایی مسافر یا بار از مبدأ به مقصد است. دسترسی انسان به کاال و خدمات از طریق شبکه جابهجایی )مسيرهاي حمل و نقل( و وسایل جابهجاکننده )وسايل حمل و نقل( ایجاد میگردد. بهطور کلي حمل و نقل در سراسر جهان به سه سطح درونشهري، بينشهري و بينالمللي تقسيم میشود
ً با يکي از شيوههاي )شقوق( حمل و نقل و معموال جادهاي، هوايي، ريلي، دريايي و لولهای يا مجموعهاي از آنها انجام میگيرد

ترابری یا حمل و نقل و باربری انلاین و اعلام باربارسی یا ترابرد به جابجایی یا انتقال انسان، حیوان یا کالا، از جایی به جای دیگر گفته می‌شود.[۱][۲] شیوه ترابری می‌تواند هوایی، زمینی (ریلی یا جاده‌ای)، دریایی، کابلی، خط لوله‌ای و فضایی باشد. این رشته را می‌توان به سه بخش زیرساخت، وسایل نقلیه، و بهره‌برداری تقسیم نمود. ترابری، تجارت بین انسان‌ها را فراهم می‌کند که در شکل‌گیری تمدن‌ها نقش اساسی داشته‌است.[۳] رشد اقتصادی همواره به ظرفیت سامانه‌های ترابری و معقولیت آن‌ها ارتباط داشته‌است.[۴] زیرساخت‌ها و بهره‌برداری از سامانه‌های ترابری تأثیرات بسیار در کاربری زمین‌ها داشته و ترابری بزرگترین بخش مصرف‌کننده انرژی است و همین امر به موضوع ترابری پایدار اهمیت بسیار داده‌است.[۳] ترابری و سامانه‌های ترابری در موضوع گردشگری نقشی مهم دارد.[۳]

تعداد بازدید از این مطلب: 485
برچسب‌ها: باربری کرمان, باربری افغانستان, اعلام بار,
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاریخ : شنبه 25 بهمن 1399
ساعت : 9:15
همه چیز باربری انلاین و حمل و نقل
نوشته شده به دست خودم
راز های شبکه های اجتماعی

حمل و نقل و باربری انلاین افغانستاناعمومی چیست؟

راز های شبکه های اجتماعی

حمل و نقل و باربری انلاینعمومی، تمامی سیستم های حمل و نقل و باربری انلاینی را دربرمی گیرد كه دارای مشخصه های زیر باشند:
- مسافران در ماشین مالكیتی خودشان سفر نكنند.
- سفر به صورت جمعی انجام شود نه انحصاری. به همین علت است كه در بسیاری از كشورها، تاكسی را جزو حمل و نقل و باربری انلاینعمومی محسوب نمی نمایند. در ایران نیز بتدریج این اتفاق در حال شكل گیری است.

حمل و نقل و باربریهای تبریزعمومی معمولا به سیستم های ریلی و اتوبوسی اطلاق می گردد. البته در یك تعریف فراگیرتر، هواپیمای مسافری و كشتی مسافری نیز جزو حمل و نقل و باربری انلاینعمومی محسوب می گردد.
مترادف های انگلیسی حمل و نقل و باربری انلاینعمومی:
Public transport
Public transportation
Public transit
Mass transit

حمل و نقل و باربری انلایننیمه عمومی چیست؟
سیستم حمل و نقل و باربری انلاینخاصی است كه مشخصات آن مشابه حمل و نقل و باربری انلاین عمومی باشد، اما ظرفیت آن كمتر باشد مثلا مینی بوس و ون جزو حمل و نقل و باربری انلاین نیمه عمومی (paratransit) می باشند.
در اكثر كشورها حمل و نقل و باربری انلایننیمه عمومی از مسیرها و برنامه زمان بندی خاصی تبعیت نمی كند و در سطح شهر گردش می كند. تاكسی هایی كه به صورت مشاركتی مورد استفاده قرار می گیرند، جزو این سیستم محسوب می گردند. البته در كشورهای بسیاری تاكسی از وسیله حمل و نقل و باربری انلاین نیمه عمومی نیز خارج شده و به عنوان حمل ونقل لوكس محسوب می گردد.
شرکت حمل و نقل و باربری انلاین کرمانبین المللی چیست؟
شاید تاکنون پیش آمده که برای شخصی در خارج از کشور بسته یا مرسوله ای ارسال و وی در مقصد آن را دریافت نماید. همچنین ممکن است برای توسعه کسب و کار خود نیاز به واردات و صادرات را بررسی کرده باشید و مایل باشید تا در زمینه حمل و نقل و باربری انلاینبین المللی بیشتر بدانید.
شرکت حمل و نقل و باربری انلاینبین المللی چیست؟
شرکت حمل و نقل و باربری انلاینبین المللی در اصل به شرکت هایی اطلاق می شود که محمولات صاحبان کالا را تحت پوشش عملیات لجستیک حمل و نقل و باربری انلاین یا ترانزیت کالا قرار می دهند. این شرکت ها با حضور در بنادر، مناطق مرزی و گمرکی، فعالیت های کریری، فورواردی و مراحل قانونی حمل کالا را برای مشتریان به سرانجام می رسانند. برای ارائه این خدمات از ۴ روش لجستیک زمینی، دریایی ، هوایی و ریلی استفاده می شود.

خدمات کمپانی های حمل و نقل و باربری انلاینمحدود به ارسال کالا در مقصد نمی باشد. این سرویس ها علاوه بر حمل کالا، خدمات انبارداری، تخلیه و بارگیری، تشریفات گمرکی و حمل محموله با شرایط خاص را نیز ارائه می دهند. خدمات شرکت ها در حوزه ترانزیت شامل بار کانتینری، واردات و صادرات از جمله خدمات صادرات هفتگی، خرده بار، حمل و نقل و باربری انلاین چندوجهی یا ترکیبی، حمل کالاهای پروژه و کالاهای نمایشگاهی، بسته بندی، عملیات گمرکی و ترخیص، سرویس های مناطق آزاد، بیمه کالا، مشاوره و غیره می باشد.

transport

تجارت کالای صنعتی، کشاورزی، الکترونیکی، مصرفی، خوراکی و غیره فقط از طریق سیستم حمل و نقل و باربری انلاینقابلیت گسترش در مناطق مختلف را دارد . برای مثال حمل مواد سوختی یا ترانزیت سوخت و محصولات نفتی از سخت ترین و پر ریسک ترین انواع حمل و نقل و باربری انلاین می باشد. این نوع حمل کالا اغلب از روشهای حمل و نقل و باربری انلاین زمینی، دریایی، هوایی انجام می شود.

این خدمات و سرویس ها طبق مقررات و ضوابط خاصی انجام می شوند. جابجایی مواد سوختی باید تا حد امکان توسط وسایل نقلیه مسقف انجام شود تا از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش مستقیم باران در امان باشد. در این خصوص شرکت های حمل و نقل و باربری انلاینبین المللی برای ترانزیت محموله های سوختی می بایست جهت هماهنگی و تعیین مسیر تردد از مبدا به مقصد، به سازمان مذکور مراجعه کنند و ضمن ارائه در خواست کتبی به همراه اظهار نامه صاحب کالا، مجوز و مسیر عبور مواد خطرناک را دریافت نمایند.
اما از اوايل دهه ۱۹۷۰ تغيير نگرشي اساسي بين صاحب نظران در رابطه با مساله ترابري در شهرها به وجود آمد .چنانكه در روندي معكوس نسبت به گذشته، اولويت بخشي به حركت خودروي شخصي به يك ضدارزش بدل گرديد و بر حمل و نقل و باربری انلاینهمگاني و گونه هاي جابه جايي غيرموتوري تاكيد گرديد . با شروع دهه ۸۰ قرن بيستم ميلادي رويكرد پيشين حمل و نقل و باربری انلاین خودرو مدار با چالش هاي جدي مواجه گرديده و توجه به تعديل حركت وسايل نقليه موتوري در شهرها به ويژه در محلات مسكوني به عنوان يك اصل مطرح شد. از اواخر دهه ۱۹۸۰ سرمايه گذاري جهت ايجاد شبكه ها و انواع سامانه هاي حمل و نقل و باربری انلاین همگاني در شهرها ابعاد بسيار گسترده تري يافت و گره هاي حمل و نقل و باربری انلایني به عنوان يكي از مهمترين كانون هاي توسعه شهري مطرح گرديدند . از سويي ديگر، دهه ۹۰ قرن بيستم ميلادي همزمان با گسترش مباحث توسعه پايدار در جهان و شاخه هاي گوناگون حرفه اي بوده است . اصطلاح حمل و نقل و باربری انلاین پايدار نيز به همين دليل از حدود دو دهه پيش وارد ادبيات تخصصي مطالعات شهري گرديد( کاشانی جو، مفیدی شمرانی، ۱۳۸۸).

درنهايت اينكه در آستانه هزاره سوم بر تركيب اصول طراحي شهري و حمل و نقل و باربری انلاینهمگاني به ويژه سامانه هاي ريلي درجهت استقرار اجتماعاتي فشرده تر، داراي كاربري مختلط و با قابليت پياده روي در پيرامون پايانه هاي حمل و نقل و باربری انلایني بيش از پيش تاكيد مي گردد( همان).



مشاهده پست مشابه : باربری انلاین بارسی در تهران، مشهد، اصفهان
تعداد بازدید از این مطلب: 404
برچسب‌ها: باربری انلاین, باربری آنلاین تبریز, باربری آنلاین افغانستان, باربری آنلاین کرمان,
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاریخ : يکشنبه 12 بهمن 1399
ساعت : 14:50
باربری انلاین بارسی در تهران، مشهد، اصفهان
نوشته شده به دست خودم
راز های شبکه های اجتماعی

شرکت‌های باربری انلاین تهرانامروزه به دو صورت سنتی و آنلاین خدمات ارائه می‌کنند. انتقال از ارائه خدمات سنتی به استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های حمل و نقل محصول افزایش دغدغه‌ها، ترافیک و کاهش زمان آزاد افراد در جوامع امروزی است. حمل و نقل باربری درون و بین شهری سختی‌های خودش را دارد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آنلاین صفر تا صد باربری را به عهده می‌گیرند. در ادامه بارسی خدمات باربری تهران و مزایای خدمات آنلاین را مطالعه کنید.

تحقيقات کلي بيانگر اين مطلب است که حمل و نقل همواره به عنوان بزرگترين چالش زيرساختي پيش­ِروي شهرها و حاشيه­هاي شهرهای بزرگ مطرح بوده است. به چند دليل موضوع حمل و نقل در رأس اهميت زيرساختهاي شهري قرار دارد. اول اينکه در حاليکه بعضي از مشکلات زيرساختي، مانند کمبود آب، در درجه اول بر فقيرترين نواحي شهر تأثير مي­گذارد؛ ازدحام، شلوغي قطارها و ترافيک همراه با آلودگي هوا و آلودگی صوتی در همه سطوح جامعه ملموس و قابل رويت است. نکته ديگر وجود يک ارتباط مشهود و مستقيم بين کارآمدي سيستم حمل و نقل و برتری کلانشهرها در عرصه رقابت در اقتصاد جهاني می­باشد. به عبارت ديگر، اگر کلانشهرها را موتور اقتصاد جهاني بدانيم، در واقع اين شبکه حمل و نقل است که اين موتورها را کارآمد نگاه مي­دارد. از اين رو، به منظور بررسي چالشهاي حمل و نقل در کلانشهرها ابتدا به بررسي مشکلات عمده پيش­ِروي کلانشهرهاي جهان پرداخته و سپس از جنبه­هاي مختلف، تمايلات سرمايه­گذاري بر روي بخش حمل و نقل شهري مورد بررسي قرار مي­گيرد. در ادامه به طور ويژه به پديده موتوريزه شدن شهرها و علل گسترش آن پرداخته شده و نهايتاً مسئله حمل و نقل شهري در کلانشهرهاي کشورهاي در حال توسعه به طور مجزا مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

a. چالشهاي حمل و نقل در کلانشهرها و تمايلات سرمايه گذاري در اين بخش
همانند ديگر چالش­های اجتماعي، مشکلات موجود در بخش حمل و نقل در تمامي سطوح توسعه بر شهرها اثر مي­گذارند. در يک نگاه کلي، باربری انلاینمي­توان مشکلات مربوط به زيرساختهاي بخش حمل و نقل در کلانشهرها را با فرسوده بودن ناوگان و همچنین ظرفیت سيستم در ارتباط دانست (Hazel, 2007). بر اين اساس متخصصين معتقدند در شهرهاي پیشرفته مانند لندن، مشکل اصلی در بحث حمل و نقل فرسوده بودن ناوگان، امکانات و تجهیزات سیستم می­باشد؛ در حاليکه در شهرهاي در حال ساخت و يا در حال تحول[1]، مشکل اصلي کمبود ظرفیت سيستمهاست؛ چراکه در بعضي از اين شهرها زيرساختهاي پايه­ای وجود ندارد. براي مثال کراچي تنها کلانشهر در دنيا بدون سيستم حمل و نقل حجيم مانند سيستم مترو يا مونوريل است و مسافران عليرغم عدم وجود ایمنی، براي سفر حتی ناچار به استفاده از سقف اتوبوسها نیز می­باشند. شهر استانبول با هر دو مشکل فوق رو­به­رو بوده و موقعيت جغرافيايي خاص، وجود خيابانهاي باريک، کمبود جدي ظرفیت سیستم حمل و نقل عمومي و ضعف برنامه­ريزي دولتي که باعث عدم وجود يک طرح جامع حمل و نقل براي اين شهر شده است، ازدحام ترافيکي به خصوص در ساعات اوج را در اين شهر به دنبال داشته است.

بر اساس مطالب فوق می­توان اینطور نتیجه گرفت که سرمايه­گذاري در بخش حمل و نقل به دو دسته کلی تقسيم مي­گردد: اول آن دسته از سرمايه­گذاريهايي که موجب افزايش ظرفيت سيستم حمل و نقل یا ايجاد یک سيستم حمل و نقل جديد می­گردند؛ دوم آن نوع سرمايه­گذاری که ارتقای کارايي و کیفیت زيرساختهاي موجود را به دنبال داشته باشد. تحقيقات صورت گرفته نشان مي­دهند به هنگام یک سرمایه­گذاری جدید، اغلب افزايش ظرفيت سيستم حمل و نقلي (براي مثال، اضافه کردن خطوط جديد به متروی موجود يا افزایش سرويسهاي جديد اتوبوس) نسبت به اجراي پروژه­هاي جديد حمل و نقل ارجحيت دارد (Hazel, 2007).

حمل و نقل عمومی به طور فزاینده‌ای به عنوان یک عنصر کلیدی در شهرها شناخته می‌شود. باربری انلاین مشهداگرچه نقش عمده حمل و نقل در شهرهای کوچک، ارائه خدمات اجتماعی است، در شهرهای بزرگ، جلوگیری از احتقان بیش از حد ترافیک و اثرات منفی آن مهم‌ترین کارکرد سیستم‌های حمل و نقل عمومی به شمار می‌آید. از این رو، اهمیت حمل و نقل عمومی طی سال‌های گذشته توجه سیاستگذاران را در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به خود جلب کرده است. سیستم‌های حمل و نقل عمومی در کشورهای در حال توسعه با ویژگی‌های مختلف در مقایسه با سیستم‌های مشابه در کشورهای توسعه یافته شناخته می‌شوند. عدم وجود ناوگان کافی، منابع مالی نامناسب برای تأمین زیرساخت‌ها و یارانه‌های عملیاتی، و همچنین عدم برنامه‌ریزی حمل و نقل یکپارچه، از مهم‌ترین مشکلات موجود در کشورهای در حال توسعه است. اما فقدان یک چارچوب کلی جامع و یکپارچه سیاستی که منابع و کوشش‌ها را برای حمل و نقل عمومی هدایت کند، مانع بزرگتری در زمینه توسعه این بخش محسوب می‌شود.

از این رو، برخی از کشورهای در حال توسعه قوانین جدیدی را به منظور مقابله با این موضوع درنظر گرفته اند. در ایران نیز قانونی تحت عنوان "قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت" در راستای مشخص کردن هدف ملی توسعه حمل و نقل عمومی و روشن شدن مسئولیت‌های دولت و سایر مقامات مرتبط در این زمینه در سال 1386به تصویب رسید که در این نوشته به طور خلاصه جوانب آن را بررسی خواهیم کرد.

اگرچه تاریخ حمل و نقل عمومیدر ایران به یک قرن پیش باز می‌گردد، در طی سالیان اخیر، سیاستگذاران با افزودن یک بند جدید به قانون تنظیم بودجه سالانه، اقدامات جدی بیشتری در جهت توسعه بخش حمل و نقل عمومی کشور انجام دادند. تعریف و تخصیص بودجه، ابزاری سیاستی بود که دولت را قادر می‌ساخت تا پایداری شهرها را از از طریق توسعه حمل و نقل عمومی، جایگزینی وسایل نقلیه قدیمی، ترویج سوخت‌های مناسب برای محیط زیست (مانند گاز طبیعی) و یکپارچه سازی برنامه ریزی‌های حمل و نقل با برنامه‌های توسعه شهری را تضمین کند.

این قانون مسئولیت‌های دولت را در سه بعد مورد توجه قرار داده است:
1. بهبود سطح خدمات حمل و نقل با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی بوس، تاکسی و ون)، اصلاح و گسترش شبکه‌های راه آهن، ادغام مدیریت حمل و نقل، دسترسی و ایمنی، و استفاده از سیستم‌های حمل و نقل هوشمند (ITS).
2. مدیریت تقاضای حمل و نقل عمومی از طریق اصلاح پروسه‌های اداری، گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلاح بهره وری از زمین، معرفی قوانین ترافیکی جدید و آموزش و پرورش.
3. مدیریت مصرف انرژی با معرفی کارت سوخت جدید برای نظارت بر مصرف سوخت رانندگان، جایگزینی وسایل نقلیه قدیمی، تولید وسایل نقلیه با سوخت گاز طبیعی، تبدیل وسایل نقلیه از بنزین‌سوز به گازسوز، افزایش احداث جایگاههای گاز، حمایت از نوآوری همراه با کاهش مصرف سوخت و مهمتر از همه حذف تدریجی یارانه سوخت طی یک دوره پنج ساله.

این قانون به دولت اجازه می‌داد که حدود 4 میلیارد دلار از بودجه سالانه خود را صرف توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری نماید. بنابراین دولت دستور داد تا این مبلغ را برای بهبود حمل و نقل عمومی شهری و اقدامات موثر جهت کاهش مصرف سوخت و آلودگی محیط زیست تولید شده توسط بخش حمل و نقل، اختصاص دهند. اگرچه این قانون در ظاهر حمایت‌گر مالیِ توسعه سیستم‌های حمل و نقل عمومی به شمار می‌رفت، اما عمدتا بر انگیزه‌های مالی برای جایگزینی وسایل نقلیه قدیمی و همچنین واردات و تولید خودروهای مبتنی بر گاز طبیعی متمرکز بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 443
برچسب‌ها: باربری انلاین مشهد, باربری انلاین, باربری انلاین تهران, باربری انلاین اصفهان,
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تاریخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399
ساعت : 8:58
تعداد صفحات : 0


درباره وبگاه
پروفایل مدیر
ایمیل مدیر
عناوین کامل مطالب
منو کاربری

راز های شبکه های اجتماعی


راز های شبکه های اجتماعی عضو شوید


نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

راز های شبکه های اجتماعی عضویت سریع

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آرشیو مطالب
1399
مطالب پر بازدید
حمل و نقل چیست؟انواع حمل و نقل از نظر روش جابجایی [ 485 ]
باربری انلاین بارسی در تهران، مشهد، اصفهان [ 443 ]
همه چیز باربری انلاین و حمل و نقل [ 404 ]
مطالب تصادفی
باربری انلاین بارسی در تهران، مشهد، اصفهان
همه چیز باربری انلاین و حمل و نقل
حمل و نقل چیست؟انواع حمل و نقل از نظر روش جابجایی
تمام حقوق متعلق به راز های شبکه های اجتماعیمي باشد | طراحی : تم ديزاينر| قدرت گرفته از : ویستا بلاگ